donderdag, oktober 17, 2002

HELP!

Ik kan hier editen, posten en.... zelf nop lezen. Met @rjan van keers.blogspot.com heb ik hierover een meelwisseling gehad en hij ziet mijn blog wel. Alleen is mijn Ben Gevallen postje eraf. Kennelijk. Nou, ik publish dit en hoop dat iemand snapt waarom e.e.a. (niet) gebeurt. "kan de server niet vinden" HOEZO?! Ik kan de andere blogspot.com adressen ook niet inladen, dus.... Joal is ff niet aan het commenten. Lekker rustig natuurlijk, maar IEG BAALUH 1 beetje hiervan.
Heb ik dan TE hard gelachen om de balkende bende die ons land in de steek laat? Of is het toeval? Zeker geen vieze rus, want ik heb alles gescand en dichtgefrut wat ik maar kan....

tot blogs boys & girls. kijk voorlopig ff bij mijn favo-blogs?!

Ben Bezig met verhuis naar eigen server..................... en een kortere url: http://www.joal.tk/

Ben Gevallen (via schuimpiep) is kennelijk opgevroten?!!

Geen opmerkingen: