donderdag, oktober 24, 2002

Zoals ik al tegen Kim zei

van ons aller onderzoeksinstituut: Doet mijn pc het eindelijk weer goed na alle virussen en hekkies, ben ik zelf het zaadje. Ik heb dus afgebeld en kruip mijn nest in.

Bij Kristel is het niet veel anders en daar comment-te ik:
YAMMM pepernoten!
dat malle aise gevoel kan ook gewoon een lekker gripo sportivo'tje zijn. 1 van die kwistig rondwaaiende t*r*ngvirussies. ik voel me ook BLEEEH en heb net odinfoon maar afgebeld want ik ben totaal niet bij stem(ming).
maar... ik kan jou en de rest nog NET lezen en bloggen komt wel weer als die puinpuntmuts uit mijn voorhoofd is gesodemieterstraald.

43.75 %

My weblog owns 43.75 % of me.
Does your weblog own you?


opbeuren is een kunst, maar zielig zijn een wetenschap. wat is dan kunstwetenschap?

zie je wel, de griep! je nest in joal!

Geen opmerkingen: