zaterdag, juni 15, 2002

Geknipt voor de lezer met Blog This

Nou, een aardige verzameling justitieel in de kranten vandaag. En... hoe gaan we op "groot" niveau met elkaar om?! Want het is iets anders om goed met je buurman om te gaan, dan met "De Is La Miet" zoals ie neergezet wordt. In dat verband sluit ik me aan bij heer Wim de Bie (stukje van gisteren) voor wat betreft de streng gereformeerde predikers in Nederland.
Door de aangekondigde maatregelen en stemmingmakerij in de navolgende (voorgaande dus weer) stukjes krant wordt de gemiddelde John of Mohamed in de straat toch redelijk op een hinkepootje gezet. Of niet?
Een ding is zeker: prof. Pim heeft veel losgemaakt. En Volkert v.d. G. ook. Maar of dat later in de geschiedenisboekjes ook zo zal staan?
Balthasar Gerards heeft de loop van de geschiedenis ook aardig beinvloed, maar op de lange termijn heeft het wellicht veel minder impact dan ik vroeger op de HBS van de heer Schuitemaker moest geloven (anders was je een communist...) en zo hoort het ook. Anders zitten we ook in dit landje over 50 jaar weer in het Wilde Weste(uropa) van weleer?

In deze verpakking van mijn ziel zal ik daar niet achterkomen. Misschien mijn achter- achterkleinkinderen?
Want al dat gezever over het vergaan van de wereld en de overheersing van het Kwaad... biedt dan tegengas! Aardig hoogdravende maar lezenswaardige site over goed en kwaad lezen? KLIK

En als je gecontroleerd gevaar wil meemaken, stap hier dan 's in... KLIK

Geen opmerkingen: