dinsdag, juni 18, 2002

Hallo ik ben er nog!

Werd ik net wakker, broeide bijna de matras af, dacht aan mijn heerlijke helft en dacht dat mijn jongeheer even weer 20 was. Maar dat is nie zo, nee, we zijn op de leeftijd der jonge opa's. 47 is in kenjutsu de leeftijd waarop je geacht wordt een beetje controle te krijgen. En ik vind het juist sport om zonder controle te leven. Intuitief bezig gaan, je neus achterna (nee, niet een meter lager, da's gelul!) en doen wat te doen valt in de jungle die leven heet. En waar ik me heerlijk in thuis voel.

Zo vroeg al zo diep? Hoe bedoel je dat?

Nou, koffie, plee, korte broek, pc.... het wordt weer een heerlijke dag vandaag. Dinsdag. Maar niet TE dol. Da's 58 jaar geleden heb ik begrepen. En toen zat ik nog in pa zijn ballen en ma's eierfabriekje. Gelukkig zijn ze er nog. Met piepen en kraken. Maar da's bij mij ook. En bij sommige piepels van 20 al. Vooral zo vlak na het Oewilde Oewiekent.

Mag ik vandaag kiezen wat ik met mijn zoon (16, 1.9m, toffe gast) ga eten. Wie weet belt zijn zus (20, 1.7m, zelfstandig wijf met heerlijk sterk karakter) nog wel? Voorlopig ga ik zelf een potje bellen na de doos. Maak er wat van...

Geen opmerkingen: