zondag, juni 16, 2002

Vandaag was weer zo'n Lazy day, dream away

Van de ene emotie met mijn Lief in de andere....
Vanmorgen om ong. 6:15 afgereisd naar de Vrouw die mijn dromen deelt... en die we stap voor stap samen waarmaken. Mijn doodzieke buurman zei het zo: "ALs je zo'n vriendin hebt, wat wil je dan nog meer?" Waarop ik abrupt reageerde met: "Samen een klein boerderijtje in Zeeland, maar daar wordt aan gewerkt..."

Dan word je weer bepaald bij de zin van waar je mee bezig bent. Het gaat niet om druk druk druk, maar om Zijn die je zijn KAN. Alles er uit halen wat de grote Adelaar erin heeft gestopt. Er zijn als je kinderen, wederhelft en aangenomen broers, zussen en andere "toevertrouwden" het echt nodig hebben. Niet met hoogdravend gelul, maar gewoon Zijn. JeZelf zoals je KAN zijn. En dan mag en moet je eigenlijk zelfs best lief voor jeZelf zijn. Anders kom je aan de rest never toe. Dus nu... gaat Eagle Joal lekker pitten!
En... ik steek de fik nog ff in een heerlijk vreemd sprietje machtsgras. Om geconcentreerder op reis te kunnen. Wie weet wel met Jou? Tot de volgende bLog...

Geen opmerkingen: