zaterdag, juni 15, 2002

Xpierement


Veel plezier heb ik beleefd aan de koele site van een collega-bLogSter waar je HIER NAARTOE KAN KLIKKEN .
Herinneringen kwamen boven en heb ik ook ff met haar gedeeld door commentaar te leveren. Zo'n commentaarding (dit lijkt wel een bommelding trouwens!...) wil ik ook wel, en een gastenboek eneeneeneeneneneeneneeeeeeeeeeeeeeeeen kwenieeeee STOP.
Goed, ik vonnum er dus JIL goe uitzien (provincie Brabant ja, klopt. Import. Ook... Lekker belangrijk. WAT een ge-oh vandaag. Ik mis mijn schatje TOCH geloof ik, maar... als Jet(ta 1.6) wil piep ik er achter in de nacht naartoe tot morgenmiddag of zo. Nee, da's in Regio Randstad. HO!)

Teruggrijpen op een bLog uit het archief kan dus ook, blijkt.

Als je de twee voorgaande teksten al 's gezien hebt... je MAG klikkuh, thoeft niet!

Geen opmerkingen: