donderdag, juni 20, 2002

Hotmail Bericht Beleidswijziging MSN® Hotmail®

Wijziging in de map Verzonden berichten
Met ingang van juli worden e-mailberichten in de map Verzonden berichten niet langer onbeperkt bewaard, maar worden ze na 30 dagen verwijderd. Als uw map Verzonden berichten e-mail bevat die u wilt bewaren, moet u deze naar uw Postvak IN of een andere map overbrengen voordat deze 30 dagen verstreken zijn.

bezigheidstherapie van msn.... want wat ik bewaren wil, bewaar ik toch, de maximale grootte van de mailbox bepaalt toch hoeveel ruimte je inneemt? O ja, POP-mail via msn binnensleuren gaat ook euro's kosten....

Maar goed. Alles onder het motto: hoeveel is het je waard om dit te kunnen blijven doen?
Lijkt op de tijd, dat de liter pruttelpoep aan de pomp voor Ut Otootje door de gulden heenging. Dan heb ik het over 1974 of zoiets. Net de oliecrisis van '72 achter de rug en daar "vloog" de prijs.
-Nou, als ie nog 's 1 vijftig wordt, ga ik fietsen, zei een aangetrouwde oom van me. Maar mijn tante vond fietsen naar de Eiffel en het Zwarte Woud te ver, dus ze hielden hun Fiat127 nog heel lang...

Geen opmerkingen: