maandag, juni 17, 2002

Nieuwe week, nieuwe kansen

Vanmiddag ga ik voor het eerst in het echie mensen enqueteren vanaf mijn eigen pc. Zal ik 's wat vertellen? 'k Vind het gewoon echt GAAF om heel gericht met mensen om te gaan. Een bijdrage aan het beter op elkaar afgestemd raken leveren. Direct communiceren.
Ennuh... 't is ook nog eens goed voor de knip! Allemaal mooi en leutig. HEERLIJK WEER OM BINNEN IN JE EIGEN HUIS TE WERKEN! In de tuin is het nu 33 graden Celsius en binnen 23. Morgen werk ik alleen 's ochtends, 's middags (regen?) lekker een beetje bLoggen en Zonnen en genieten van het feit, dat ik stokjong geworden ben (47). Had ik nooit gedacht toen ik 18-19 jaar was. Toen was alles boven de 30 dood, afgeleefd, klaar. (Nah, als ik goed om me heen kijk, is er nu NOG zat werk aan de winkel qua wakker maken. Als je ZELF maar... jajaaaaa.)
De aalbessen zijn keurig op tijd rood en de mieren houden ongeveer een miljoen bladluizen in de jasmijn. Of meer. Wat een drama's in de microkosmos.
Bloggen is fun voor jezelf. En soms ook voor een ander blijkt.

Geen opmerkingen: