woensdag, juni 05, 2002

Luid en duidelijk

Zonet een kwartier verplicht jaarlijks geluidsoverlast gehad. Nou, ze doen het ook hier in het buitengebied goed hoor, die BB-sirenen.

Het knetterende weer van afgelopen nacht heeft niet voor veul afkoeling gezorgd, er schijnt sprake te zijn van inversie waardoor die benauwende atmosfeer nog ff zo blijft. Zal best...
In de tuin is een acceleratie in de groei aan de gang. Mijn dubbele Jasmijn heeft nog nooit zoveel knoppen gehad (EN luizenkolonies van de mieren, fascinerend die slavenhouderij onder dieren...) en de brem "schiet" constant de zaden om je oren bij het langslopen.

Het is weer zoon-verkast-naar-ma-dag. Altijd een beetje jammer, maar ook wel leuk. Want hij vindt "daar" toch ook wel positieve dingen gelukkig. En hij kan nog steeds goed met zijn zus opschieten.
Net als mijn twee jonge vriendinnen goed met hun "stiefzusje" op kunnen schieten. En die mag van haar moeder kennelijk weer niet bij hun thuiskomen... en dat was nou juist die figuur die "in het belang van de kinderen" pleitte voor zo normaal en aardig mogelijk met elkaar omgaan...

Maar ja, wat is normaal...
Wat is mogelijk...
Maar bovenal: WAT is in het belang van de kinderen?
En dat schrijf ik hier niet om te katten, want zij leest dit bLog toch niet.

Mensen die proberen te heersen en be-heersen kunnen maar beter uit mijn buurt blijven. Als ik het eenmaal doorheb, zijn ze nog niet jarig.

Nou, beetje happisnappistukki? In ieder geval voor elk wat wils in de Dahaaaaaag...bLog van Eagle. Heb je vandaag al gekeken naar http://flash.to/waterweg?
Word je in ieder geval niet depri van. En als het daarom gaat: NOT a single thing or situation can get YOU down if you choose to stay UP! (Eagle Joal 050602; D-day 2-day Each-Day Your-Day....)

Wil je echt iets doen met jezelf in positieve zin? Lees dan nog 's mijn bLog van 6 mei j.l. die over vertrouwen (in jezelf) gaat...

Vrede zij met je, tot de volgende!

Geen opmerkingen: