zondag, mei 26, 2002

[5/26/2002 6:20:23 PM | Eagle joal]
Bijna weer terug, vernieuwd.

Nou, vanmiddag begon ik weer op mij te lijken. Maar dan anders. Inderdaad gefileerd, losgemaakt van alles en iedereen, de ruimte ingeslingerd en ontdaan van alle begrenzingen weer in mijn vel geslingerd. Nog duidelijker moet ik aangeven, hoe ik in dingen zit. Als dat lukt! want sommige acties van mijn Hogere hand zijn nog steeds niet te rijmen. En dat daar moeilijk mee om te gaan valt, is gewoon: teringjammer! niet goed? doei!!
Een Ma-Ji-Chen of 'Nagual of Una Joal heeft geen tijd voor dat soort emochantagespelletjes en slaat ze terzijde.

Voluit gaan zonder beperkingen over en weer. JeZelf ontwikkelen in jouw tempo en vooral op Jouw Fiets...

Dat zouden er meer kunnen doen.... kommakommakommakommaaaaaaaa.....PUNT

Geen opmerkingen: