maandag, mei 06, 2002

vertrouwen

ik verklaar dat ik op dit moment klaar ben om mijn vertrouwen in de goedheid van het kosmische geheel te vergroten
ik ontspan mijn lichaam

ik stuur ontspanning naar mijn armen en schouders
ik verander mijn houding zodat mijn borst en rug kunnen ontspannen
ik voel bewust mijn benen en voeten en ga zo zitten dat energie vrij door mijn lichaam kan stromen.

ik vergroot het vertrouwen in mijn vermogen om alles aan te trekken waar ik naar verlang en nodig heb
door mij een moment te herinneren dat ik erop vertrouwde dat er iets op mijn pad zou komen en het inderdaad gebeurde.

ik denk aan iets waar ik intens naar verlang en
waarvan ik weet dat het goed is voor mijn hogere zelf.
ik stel me voor wat het bezit ervan me zal geven
en wat voor kwaliteit mijn energie zal hebben
als dit voorwerp of deze situatie naar me toekomt

ik verbeeld me in kleur, met geluid en beweging, dat het nu gebeurt
en reken er gewoon op dat ik dit of zelfs nog iets beters heb

ik geloof in mezelf en in mijn vermogen tot stand te brengen wat goed voor me is
ik verklaar en bevestig dat het Heel-Al overvloedig is
en dat ik kan hebben waar ik naar verlang

ik bevestig nu mijn vertrouwen in:

mezelf
mijn ziel
het universum
het Al
vulmarin: .............

ik weet dat alles volkomen naadloos en precies op tijd gebeurt
ik weet dat de dingen die ik niet krijg of die niet gebeuren niet bouwen aan mijn hogere Goed
of me op dit moment niet kunnen helpen

ik geef me over aan mijn ziel en het Al
en stel mezelf open om te ontvangen wat goed is voor mijn hogere zelf in alle veelheid van verschijning en vorm en uit een immense veelheid van bronnen

ik bevestig dat het Geheel altijd perfect door en voor mij werkt

mijn hart staat open en ik vertrouw op mijzelf en het Geheel om het leven te scheppen dat ik wil leven

Geen opmerkingen: