woensdag, mei 08, 2002

...
Omwegen? Kom je er ook...

Nou, mijn adsl-aansluiting ligt plat, dus dit komt met veel gepruttel via een ouwe trouwe P75-24Mb tot U. Over het 28.8 k modem ook nog!
Gisteren al een poging gewaagd, maar toen had een of ander grappig stukje electronische miscommunicaTIE mijn toetsenbord opeens in een Chinees of Oosteuropeaan veranderd.

Vreselijk natuurlijk allemaal, maar ik ben nog steeds fortuinlijker dan Pim. Hoewel die nu rust heeft denk ik. Onbegrijpelijke daad nog steeds. Maar zoals ik al tegen mijn vriendin zei: elke dag worden er een dot palestijnen neergemaaid, elke dag sterven duizenden mensen van pure honger, oorlog en andere ellende, dus waar HEBBEN we het over?!

Geluk zit in een klein hoekje....

Net als het on- gebeuren dus. Maar de kans dat je dobbelsteentje de goeie kant uitrolt, wordt er niet groter op door te treuren, janken en sakkeren. Dus TOCH gewoon achter je PC, vuilniskar of in je (politie)auto kruipen en je werk doen.
Dat was ook het eerste dat in me opkwam bij het openen der Belangrijke Post...
Een bekeuring wegens te hard rijden op de westkant van de A17. En wel € 28 om precies te zijn. Dit hield verband met een gemeten snelheid van 124 ( omlaag gecorrigeerd, het betreft ongeveer 129 echte kilometers!!!! pas op je teller boys & Girls!!!) kilometers per uur, geconstateerd in de middag van 1 april 2002.

Zal best echt zijn, dus ik betaal hem zonder morren. In ieder geval is mijn rechtvaardigheidsgevoel hierbij groter dan de parkeerbon in Vlissingen me opleverde aan emoties. Celia Cenior had netjes gezorgd voor 5 parkeerkaarten en we hadden de 1e al verkloot.
De 2e was het NUMMERTJE NIET VAN ZICHTBAAR... Nog een fijne vakantie aan zee verder. ECH WEL!
(Brief met verweer: nooit aangekomen; boete: nlg 90 werd nlg 112 dus maar wel betaald om van het gezeik af te zijn; over tot de orde van de dag)

Conclusie: DON'T worry, B happyyyyyyyyyyy.

Zeker als je over alle ellende om je heen hoort: wees blij en ga door tot die grote adelaar JOU er uit pikt om hem te smeren uit dit ondermaanse. En doe alles gewoon met plezier.
TOT!

Geen opmerkingen: