woensdag, mei 15, 2002

Samenloop

Door een ongelukkige samenloop van omstandigheden....

Helaas, door mijn slecht getimede griepaanval is mijn baantje weg. OP naar de volgende kans. Want wie mij een beetje kent, weet dat ik in elke hoek wel weer een kans zie. En... niet geschoten is altijd mis. "Maar je hebt al zoveel geprobeerd in je leven," zegt mams bijvoorbeeld. "Ja en daarom weet ik nu zoveel van heel veel verschillende takken van "werksport," zou dan mijn antwoord zijn.

Ik kreeg net van mijn buurvrouwtje de hartelijke groeten van de "JOJO's" en dat doet me deugd. Een stel heerlijke lieverds, die geen centje kwaad in de zin hebben en altijd aandacht hebben voor iedereen. Saampies op pad met de rollator, saampies naar de gemeenschap op zondag, een lust voor het oog.

NOu, ff stemmen voor ik het vergeet!

Geen opmerkingen: