dinsdag, mei 28, 2002

Spooky

Vannacht heb ik heel onrustig/ licht geslapen en ik zag het weer licht worden. Energie opgenomen van de opkomende zon en... bom weer in slaap. Van half 7 tot 14 zo'n beetje. Dus weer bijgetankt.
Mijn zusje blijft zitten in de vierde van de havo. Van de 22 leerlingen in haar groep gaan er 5 over! Dan kun je toch wel spreken van een rampklasje. Onderwijstechnisch gesproken dan. Ik ken er een aantal een beetje van en wat mij opvalt: ze staan voor elkaar klaar. Da's veel belangrijker. Enneh... de wereld vergaat niet omdat jij een keer doubleert. En anders maar wel...

Jouw leven, jouw verantwoordelijkheid. Niet voor niets hangt mijn eigen lijfspreuk boven mijn bureau als ik dit bLog:

Bepaal jij jouw leven of
laat jij het door anderen bepalen?


Tegen kapperstarief zijn trouwens consulten mogelijk. Maar dat weten de meeste van mijn lezerinnen en lezers al.

Hou vandaag 's een dag VAKANTIE van jezelf. Doe alles eens totaal anders dan je van jezelf gewend bent. Of begin met een half uur... want 't is best moeilijk om een half uur:
- je mond te houden
- geen koffie te zetten
- niet te stressen over wat je allemaal nog moet
- in bad te gaan zitten of gewoon op je heerlijke krent
- de buurvrouw een bosje bloemen zonder bijgedachten te brengen
- iedereen lachend tegemoet te gaan
- echt intens te genieten van ZIJN

nou, tot de next1


Geen opmerkingen: