zondag, mei 12, 2002

Wat sien ik? Sjtofff?

Nou, ik wist al niet eens meer dat ik vanmorgen vroeg van de hoest eruit gegaan was voor een "koppetje" kruidenthee. En afreageren op deze Blog. Toch wel lekker zo'n dahaaaagboek. Ondertussen ligt mijn zoon denkelijk te pitten na zijn nachtelijke escapades in Breda. YESfestival gemist dit jaar... maar hij niet denk ik. want hij ging "naor de Graonburs" en had volgens mij niet in de kieren dat er ook van die ouwel.llent.ringherrie aan de hand was. Hoor ik nog wel, woensdag. Als-ie examen wiskunde op B niveau gedaan heeft en we hem weer hier hebben. Want scheiden is: spullen van je kind heen en weer zeulen voor gevorderden. Heb ik nog het geluk dat het een beetje botert met 'm. Maar goed...

De oudste van mijn wederhelft zit ook in de stretchbeddenverkoop vanwege repetities en dat soort ongein. Havo4 2e fase. Ander woord voor: ga maar fijn bloemen verkopen dan doe je nog wat leuks met je leven. Of doe mee met HET jeugdkoor. Of wordt ff lekker gek op een of ander soort euromast die kan praten. Of leer gieter spelen. Of... draai as een leip rond.

Een voor een de dingen doen is iets, waar de zogenaamde volwassenen hun pootjes nog wel s vol aan hebben. Mag dat 16jarige spul dan asjeblieft ook wat speelruimte? Jahoor, alleen niet ten koste van alles in de omgeving. En daar hebben we weer de vraag van vandaag: waddis lastug?
Je ziet: msn-taal dringt ook binnen in het gekrabbel van een tekstneus.
Noggus proberen of mijn e-mailadres doorkomt: eaglejoal1@hotmail.com
Tot later...

Geen opmerkingen: