zondag, mei 12, 2002

Woensdag uiteraard stemmen. Maar ook ik heb er een nieuw gevoel bij!

Het hele gedoe heeft ons toch wel wakker geschud met z'n allen op deze liberale klomp klei. Natuurlijk zijn de marges in de Nederlandse politiek bijna van het kaliber: WAT eten we vandaag?

In de meeste landen, zei mijn ouwe niet altijd even wijze vader vroeger aan tafel al tot groot afgrijzen van zijn publiek, kan je dat WAT weglaten. Is het gewoon de vraag OF er nog wel eten komt!
Liefst vandaag.... Als het mee zit deze week nog misschien!

En dan hebben wij het over het verschil tussen de MAC en de BURGER of de KENTUCKY FRIED!

De basis moet blijven, dat je gewoon in alle vrijheid alles kan zeggen. Ongeacht wat voor politieke of huidskleur je hebt, of je hema homo bi of Solo bent, liberaal, conservatief, gristelijk of (radi)kaal.

Ik stem woensdag. Voor vrijheid. Voor democratie. Voor Nederland. Op de VVD dus. En ik hoop op Paars3. MAG DAT ALSJEBLIEFT GEWOON NOG STEEDS of word ik nu op een zwarte hitlijst geplaatst?
De bol, hij draaide door. Net als -hopelijk zat het zo!- de schutter. Want hij was ECHT nie in zijn eendje volgens Teeven.

Geen opmerkingen: