dinsdag, mei 28, 2002

Slepen

Op bestelling een ritueel uitvoeren voor iemand is in bijvoorbeeld de RK kerk een geaccepteerd fenomeen. En dat daar dan voor geofferd wordt aan de hoogste instantie is ook normaal.
Iemand vroeg mij, hoe een bepaald persoon in haar omgeving gestopt kan worden. En dan gaat het om een manspersoon, dat nogal dominant probeert om haar leven te leiden en voor haar te beslissen hoe zij met bepaalde zaken om dient te gaan. In mijn vorige stukkie had ik het al over zelf bepalen. Dit figuur wil anderen zijn grot in slepen, beheersen, voor ze denken, macht uitoefenen en zo meer eigenwaarde krijgen. Over de rug (of een ander onderdeel, of een kind, of een huisdier) van in dit geval de desbetreffende dame.

Ik heb mijn luisterend oor geboden en heb voor mezelf besloten, hier iets aan te gaan doen. Wat precies, daar ga ik in dit bLog niet op in, maar tegen een redelijke vergoeding (ongeveer twee keer de kappersprijs) denk ik haar uit de brand te kunnen helpen. Voor altijd. En nee, ik ga die man niet intimideren, bedreigen of afmaken. Nee, ik zorg er gewoon voor, dat ie het naar HAAR of de haren toe nooit meer in zijn gekke kop kan halen om iets negatiefs te doen. Dat stop ik af. Zonder geweld, op een terughoudende, maar zeer effectieve manier.


Which Craft do you mean? That Craft, Eagle Joal Craft...

Geen opmerkingen: